חזרה לדף הבית

אחריות - מהפכה ערכית וחוקתית בישראל
ACHRAYUT - Revolution in Values and Constitutional Reform
АХРАЮТ - за моральную и конституционную революцию в Израиле

האנשים הסברה תרומות המצע המלא פעילות שטח ארועים הודעות תגובות צור קשר

אנשים טובים באמצע הדרך!

האנשים יעקב חסדאי יעקב וימן
חיים ספיריה לאוניד טוקרסקי נעמי כהן-טל
חמי ראם ז'ניה ויינשטיין חזקי שנאן
גאולה צרויה אריה תמם רחל טורפוסמן
אבי רוזנסל יוסי רגב יהושע גור
פרופסור דוד גרץ יעקב (קובי) גרשוני ישראל חר''ג
ראובן יניב שמוליק כרמון האנשים

לאוניד טוקרסקי

לאוניד טוקרסקי

מר טוקרסקי נולד בשנת 1945. שרת בקומנדו וביחידת צוללות בחיל הים הסובייטי ובחיל התותחנים בישראל. בעל תואר B. Sc, M. Sc בהנדסת מכונות. מתגורר במכבים, נשוי לרחל, אב לשלשה ילדים וסבא לשישה נכדים.

מר לאוניד טוקרסקי כיהן בתפקיד ראש מנהל שיווק ופיתוח עסקים וכן כראש דסק חבר העמים בתעשייה האווירית. הוא החל את דרכו בתעשיה האווירית בשנת 1977 ומילא בה קשת תפקידים החל במהנדס, מנהל פרויקטים הנדסיים, דרך ניהול יחידה הנדסית לפיתוח מטוס הלביא וכלה בראש מנהל עד הפרישה לגימלאות.

בתחום הציבורי כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של האגודה לתרבות הדיור וכדירקטור במועצות מנהלים של מספר חברות, בהן בסס"ח, השקעות לפיתוח התעשייה – בנק לפיתוח התעשייה, חברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי ועוד. בימים אלה מכהן כחבר הנהלת המרכז הישראלי להעצמת האזרח. התקבל כחבר באגודת הסופרים הישראלים על חיבור הספר "הישרדות"

את פעילותו הציונית החל מר טוקרסקי בשנת 1967 בצי הצוללות של ברית המועצות. בהיותו חייל סדיר, סירב לגנות את ישראל בגין מלחמת ששת הימים ושילם על כך בשהות של שנה במחנה כפיה צבאי. הוא עלה מסט-פטרבורג, רוסיה בשנת 1976, לאחר שנתיים של סירוב עליה. מר טוקרסקי נמנע מלהשתמש בסעיף איחוד משפחות ודרש לעלות לישראל על בסיס זכויות האדם כפי שמפורטות באמנת הלסינקי. על פעילותו למען זכויות האדם קיבל תעודת הוקרה מטעםCambridge International Biographical Centre.


 

ת.ד. 7655 ירושלים 91075 | חיים ספיריה: 054-6371079 | יעקב ויימן: 050-7824535 |  achrayut2009@gmail.com